Гість | Група "$USER_GROUP RSS
Головна | Каталог статей | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
 

          




Категорії розділу

Форма входу

Посилання










наша кнопка

Головна » Статті » Мої статті » Для вчителів

Як бути більш ефективним вчителем.

   Як бути більш ефективним вчителем                    

В наш час життя всіх людей світу залежить від їхньої здатності  до спілкування, порозуміння та співпраці. За цих умов особливої уваги набуває освіта.  У нових соціально-економічних умовах, коли здійснюються багатопланові пошуки шляхів відродження національної освіти,  проблема вчителя набуває особливої гостроти й актуальності. Сучасне суспільство вимагає від освіти неабиякого динамізму та оновлення.

                              Удосконалення якості навчання та виховання напряму залежить від рівня підготовки педагогів. Незаперечно, що цей рівень повинен постійно зростати. Педагогічна професія потребує постійного самовдосконалення, саморозвитку, як в професійних, так і особистих якостей. Професійний розвиток і самовдосконалення педагога неможливе, якщо він сам не бачить проблеми в загальнопедагогічних знаннях, недостатність свого педагогічного інструментарію.          

  Особистість педагога – дієвий чинник формування особистості дитини. В реальній діяльності педагог наочно демонструє засвоєні ним моделі поведінки, соціальні норми та цінності. Його індивідуально – психологічні характеристики обумовлюють ціннісно- смислову основу вихованця. Лише той педагог справляється з цією місією, який постійно працює над розвитком у собі мотивації до оновлення духовною культурою, засвоює глибокі й різноманітні знання, орієнтується на безперервне вдосконалення своєї професійної майстерності.        

     Розвинути в собі найкращі людські якості, а саме: скромність, лагідність, працелюбність – це і буде кроком на шляху до становлення і усвідомлення себе як особистості характерними рисами особистості є такі християнські чесноти: віра, надія. любов, мудрість, справедливість, терпіння, стриманість. Критерій досконалості – людяність. Отже той, хто називає себе вчителем , передусім має бути Людиною.            

  Вчитель та учень перебувають у стосунках педагогічного діалогу. Своєрідністю педагогічного спілкування є те, що вони мають дві різні виховні позиції: вихователь виступає носієм цінностей, а вихованець мусить ними лише оволодіти. Учень має бути спраглим знань, він повинен виявляти пізнавальну активність і усвідомлювати цінність феномена вчителя. А вчитель має бути чесним і гідним думкою, словом та всім своїм життям.              Мудрий вчитель постійно вдосконалює сою майстерність, адже досконалість не має меж. Педагогічна майстерність учителя ґрунтується на певних таємницях, які допомагають налагодити і підтримувати зв'язок учителя з учнем:    

          --усмішка, звертання до учні по імені, щирі, добрі слова на його адресу;              

-- вдесятеро примножити добре та  вдвічі зменшити погане;

              -- спонукати а не керувати, заохотити;      

        -- допомогти визначити напрям, освітити шлях ;    

          -- вести з учнями не монолог а діалог.      

   Професійний розвиток педагога  залежить перш за все від бажання педагога бути майстром, професіоналом і досягати цього рівня усупереч всім обставинам.    

Редько К.В.

Категорія: Для вчителів | Додав: Победа (27.01.2012)
Переглядів: 1636 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 Ганна  
0
-- вести з учнями не монолог а діалог.
Мені дуже сподобався цей вираз! Але, на даль, багато сучасних вчителів ігнорують це

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Широківська РДА
ВО Широківської РДА
Новоселівська СЗШ
Широківська СЗШ №2
Сайт Шпітко В.В.
Сайт КГ 127
Широківська СЗШ №1
Блог Цехмістер С.В.

Корисні посилання
ВСЕ про ЗНО - 2013

Освітій портал


Погода

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Програми

Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz