Узагальнення й систематизація вивченого з основних розділів мовознавства.
Мета: повторити вивчений матеріал із фонетики, лексикології, граматики, стилістики; розвивати усне і писемне мовлення, логічне мислення, уміння зіставляти й узагальнювати, виконувати різні види розборів; виховувати любов до мови, розвивати почуття прекрасного.
Питання відбіркового туру
Якщо
літнього сонячного дня виміряти температуру ґрунту без рослин та того ґрунту ,
що вкритий рослинами , то виявляється , що «голий» ґрунт нагрітий сильніше .
Але якщо в цих же місцях виміряти температуру ґрунту вночі , то ґрунт під
рослинами буде мати більш високу температуру , ніж «голий». Поясніть чому.
Конкурс «Зарядка для розуму»
Скільки
у десятковій системі числення цифр?
2 - Чи існує найменше натуральне число? Яке?
3- чи існує найбільше натуральне число?
4- «0»-це натуральне число?
Мета: Поглибити знання учнів про літературне й театральне
життя рідного краю;ознайомити із творчістю людей,які розвивали театральну
справуу нашому районі;розвивати вміння
знаходити потрібну інформацію в різних джерелах,систематизувати її;прищеплювати
патріотизм,інтерес до історії рідного краю,гордість за своїх земляків.
Обладнання уроку: стенди «Широківський народний
театр»,фотосвітлинисамодіяльних і
професійних акторів,афіші різних років,альбоми.
Місце проведення: районний Будинок культури.
Форма проведення:урок проводить режисер народного театру та
його колеги.
Протягом багатьох років я працюю над проблемою: «Роль ігри у навчанні учнів
швидко, правильно і виразно читати». Пропоную ігри та ігрові прийоми, які
сприяють виробленню і вдосконаленню відповідних навичок: правильності,
швидкості, виразності, усвідомленості.
Ідеалом сучасного навчання є особистість не з
енциклопедично розвиненою пам’яттю, а з гнучким розумом, зі швидкою реакцією на
все нове,з повноцінними, розвинутими потребами дальшого
пізнання та самостійної дії, з добрими орієнтувальними навичками й творчими
здібностями.